In un sforzu per rinfurzà a so presenza mundiale è allargà a so presenza in l'industria di a fabricazione di isolanti, GOWIN, un nome in u settore di e macchine industriali, si prepara à spedisce dui mudelli all'avanguardia.GW-S550Lè duiGW-S360Ltrè cuntenitori à l'esteru.

L'impresa, cunnisciuta per e so suluzioni innovative in u campu di e macchine industriali, hè pronta à fà scalpore cù e so ultime offerte. In prima linea in a so agenda d'esportazione ci sòGW-S550L è GW-S360Lcuntenitori, cuncepiti per rivoluzionà i prucessi di pruduzzione di isolanti in u mondu sanu.

Centrale à questu sforzu d'esportazione hè u pruduttu emblematicu di GOWIN, a Macchina per l'Iniezione di Silicone Solidu GW-S550L. Cuncepita per a precisione, sta macchina d'avanguardia vanta una gamma di funzioni adattate per risponde à e esigenze di a fabricazione di isolanti per e linee di distribuzione di energia da 110kV à 500kV.
Unu di i punti culminanti di sta macchina innovativa hè a so capacità di pruduce isolatori di sospensione, un cumpunente criticu in i sistemi di distribuzione di energia. Cù a so capacità di risponde à l'isolanti cruciali per tensioni chì varianu da 110kV à 500kV, a Macchina per Iniezione di Silicone Solidu GW-S550L emerge cum'è un cambiamentu di ghjocu in u paisaghju di fabricazione di isolatori.
«U GW-S550L rapprisenta un passu avanti significativu in a tecnulugia di pruduzzione d'isolanti», hà rimarcatu un portavoce di GOWIN. «A so capacità di furnisce isolanti di alta qualità è di precisione in una larga gamma di tensioni sottolinea u nostru impegnu à prumove l'innuvazione è l'eccellenza in l'industria».
Data di publicazione: 29 d'aprile di u 2024



