Francuforte, Germania – 7 di maghju 2024 – Dopu à un periodu difficiule marcatu da costi elevati è interruzioni di a catena di furnimentu, l'industria tedesca di a gomma mostra segni di una ripresa assai necessaria. Mentre e cifre annuali restanu inferiori à i livelli di u 2023, un recente sondaggio di l'associu industriale WDK dipinge un quadru prudentemente ottimistu per a seconda metà di u 2024.
L'industria tedesca di a gomma, un attore maiò in u settore manifatturiero europeu, hà affruntatu venti cuntrari significativi in l'ultimi anni. A scarsità mundiale di trucioli chì hà paralizatu l'industria automobilistica hà avutu un impattu significativu nantu à a dumanda di pneumatici è altri cumpunenti di gomma. Inoltre, l'aumentu di i prezzi di l'energia è i colli di buttiglia logistichi anu ancu riduttu i margini per i pruduttori.
I prezzi di u cuttone sò aumentati ligeramente in ghjennaghju 2024 (m/m), dopu avè diminuitu di u 4% in u quartu trimestre di u 2023. I prezzi eranu 27% più bassi in u 2023 paragunatu à u 2022, postu chì a pruduzzione mundiale hà cuntinuatu à superà a dumanda. A calata di l'annu scorsu hè stata in risposta à una diminuzione di l'8% di u cunsumu mundiale, attribuita à e preoccupazioni di un rallentamentu di a crescita mundiale. Durante a stagione in corsu chì hà iniziatu in aostu 2023, si prevede una ligera ripresa di a dumanda di 0,4%, mentre chì a pruduzzione mundiale hè prevista di diminuisce di circa 1%. Si prevede chì i principali paesi pruduttori, cumpresi a Cina, l'India è i Stati Uniti, sperimenteranu cali di pruduzzione. Tuttavia, si prevede chì u rapportu stock-usu mundiale (una misura approssimativa di l'offerta in relazione à a dumanda) resterà relativamente stabile à 0,93 in a stagione attuale. Hè prubabile chì i prezzi di u cuttone aumenteranu modestamente quest'annu, postu chì a dumanda guadagna slanciu in mezu à a calata di a pruduzzione.

I prezzi di a gomma naturale anu cuntinuatu à cresce in ghjennaghju 2024, sustinuti da una dumanda robusta. I prezzi sò aumentati di 9 per centu (m/m) in ghjennaghju 2024, dopu à un aumentu simile in u quartu trimestre di u 2023. A dumanda di gomma hè rimasta resistente in u 2023, sustinuta da una ripresa in u settore automobilisticu, chì rapprisenta guasi dui terzi di u cunsumu mundiale di gomma. Malgradu una minore pruduzzione di pneumatici in Brasile, Germania, Corea di u Sud è Russia, a dumanda mundiale di gomma hè aumentata di 1,4 per centu in u 2023 (annu annu), cù aumenti in Cina, India è Tailandia chì cumpensanu u calu. I cali di a pruduzzione indutti da u clima in Tailandia, u più grande fornitore mundiale di gomma naturale, è Indonesia, sò stati solu parzialmente compensati da aumenti in India (+2 per centu) è Costa d'Avorio (+22 per centu). Si prevede chì i prezzi di a gomma naturale aumenteranu guasi u 4 per centu in u 2024, guidati da una ripresa di u cunsumu mundiale.

Data di publicazione: 07 di maghju 2024



