A macchina per u stampaggio à iniezione di gomma bicolore sviluppata da u gigante di e macchine per scarpe Jingang Machinery hè appena stata messa in funzione. Sta nova macchina hà una seria di caratteristiche avanzate uniche, cumprese un sistema di doppia iniezione per materiali morbidi è duri, una testa multifunzionale è una struttura multi-stampo, è una pruduzzione intelligente.
In paragone cù e macchine tradiziunali, sta nova macchina riduce u travagliu manuale di 60%. Cù a capacità di cuntrullà precisamente u vulume d'iniezione per ogni iniezione, hè una suluzione ottima per a pruduzzione di scarpe sportive più fine è più leggere. Dapoi a so introduzione, stu pruduttu pupulare hà attiratu l'attenzione di parechje marche di scarpe sportive di fama mundiale, chì l'anu implementatu in e so fabbriche per test è valutazione, stabilendu una nova tendenza in l'industria di e calzature.
GOWIN hè specializata in a pruduzzione di apparecchiature di stampaggio à iniezione di schiuma chimica da più di 40 anni, chì sò aduprate per u stampaggio à iniezione di etilene vinile acetato (EVA) per solette di scarpe sportive è gomma per stampaggio à iniezione per suole di scarpe sportive.
Per stà à u passu cù e tendenze di a moda in continua evoluzione è risponde à u bisognu urgente di e fabbriche per l'attrezzature d'altu rendimentu, a cumpagnia investe una grande parte di u so budget annuale in R&S, ottimizazione di i prudutti è aghjurnamentu. Quest'annu, a cumpagnia hà lanciatu a prima macchina per stampaggio à iniezione bicolore KS9806TL2 cù una pruduzzione cumpletamente automatizata per u mercatu mundiale, rimpiazzendu i prucessi manuali tradiziunali di colata di gomma è apertura/chjusura di stampi.
Queste tecnulugie innovative ùn solu risparmianu soldi à i clienti, ma sò ancu ricunnisciute cum'è invenzioni pioniere in l'industria. A macchina hè dotata di un sistema di cuntrollu di u vulume d'iniezione precisu, chì pò cuntrullà accuratamente u vulume d'iniezione di gomma ultra-sottile cù un spessore di micca più di 0,7 mm in una volta, ciò chì ne face una suluzione ottima per l'industria chì cerca di riduce u pesu.
E suole di gomma rendenu e scarpe sportive più durevuli. Stu materiale hè resistente à l'abrasione è antiscivolo, duie qualità essenziali di e scarpe sportive. U mudellu KS9806TL2 di King Steel pò cumminà diversi materiali di dui culori à u listessu tempu, simplificendu i prucessi cumplessi nantu à a linea di pruduzzione di suole. Un unicu prucessu di stampaggio à iniezione pò pruduce suole di gomma di diversi culori.
Inoltre, a pruduzzione di suole di gomma scontra spessu difficultà di pianificazione per via di i picculi volumi di pruduzzione di diversi culori è varietà. Equipatu di parechje macchine di stampaggio à iniezione, furnisce una selezzione flessibile di materiali è una vasta gamma di dimensioni di suole. U disignu multi-stazione permette ancu di utilizà parechji stampi, ottenendu una alta produttività in a pruduzzione mista.
Inoltre, u funziunamentu efficiente di a nova macchina elimina i difetti di i precedenti disinni di pressa unica è di pressa unica. U so design multifunzionale d'altu rendimentu ùn solu riduce i costi d'investimentu, ma minimizza ancu l'usu di u spaziu di pruduzzione è riduce i bisogni di manodopera finu à u 60%.
Contrastu: I piani d'Apple per espande a pruduzzione d'iPhone in India sò deragliati mentre Foxconn ritira centinaie d'ingegneri cinesi in mezu à i sforzi di Pechino per frenà i trasferimenti di tecnulugia. U partenariu d'assemblea d'Apple Inc., Hon Hai Precision Industry Co., Ltd. (cunnisciutu internaziunale cum'è Foxconn Technology Group) hà ritiratu circa 300 ingegneri cinesi da una fabbrica in India, in l'ultimu contrastu per a rapida espansione di u fabricatore d'iPhone in u paese. A filiale di cumpunenti di Hon Hai, Yuzhan Technology (India) Private Ltd., hà ritiratu i travagliadori cinesi da a so fabbrica in u statu miridiunali di Tamil Nadu, a seconda mossa di stu tipu in mesi. A cumpagnia hà cuminciatu à purtà ingegneri taiwanesi per occupà i posti lasciati da i licenziamenti, anu dettu persone familiarizate cù a materia.
A CPC di Taiwan è a Formosa Petrochemical Corporation anu annunziatu eri chì i prezzi naziunali di a benzina è di u diesel aumenteranu rispettivamente di 0,1 $ NT è 0,4 $ NT, per via di l'aumentu di i prezzi mundiali di u petroliu grezzu a settimana scorsa. E cumpagnie anu publicatu dichjarazioni separate dicendu chì à partesi da oghje, i prezzi di a benzina senza piombu di 92, 95 è 98 ottani in e stazioni di benzina CPC è Formosa Petrochemical aumenteranu rispettivamente à 27,3 $ NT, 28,8 $ NT è 30,8 $ NT per litru. U prezzu di u diesel premium in e stazioni CPC aumenterà à 26,2 $ NT per litru, mentre chì aumenterà à 26 $ NT per litru in e stazioni di benzina Formosa Petrochemical. I prezzi mundiali di u petroliu grezzu eranu aumentati prima.
Dumanda Stabile: Delta Electronics, chì furnisce i clienti americani in i settori aerospaziale, di difesa è di macchinari, prevede chì e vendite di a seconda metà resteranu stabili paragunate à a prima metà. Delta Electronics Co., Ltd. (Delta Electronics) prevede chì a so attività di automatizazione in i Stati Uniti resterà stabile in a seconda metà di l'annu, senza segni di indebulimentu di a dumanda di i clienti. Parlendu à margine di a Taiwan Automation, Intelligence and Robotics Expo in Taipei u mercuri, Liu Jiarong, direttore generale di u gruppu cummerciale di automatizazione industriale di a cumpagnia, hà dettu chì i risultati di a seconda metà saranu simili à a prima metà, citendu a forte dumanda cuntinua da i clienti americani. A cumpagnia hà riportatu prima un aumentu di u 7% annantu à l'annu precedente di i ricavi di l'attività di automatizazione di a prima metà à 27,22 miliardi di dollari taiwanesi (889,98 milioni di dollari americani), chì rapprisentanu l'11% di i ricavi totali.
Una sucietà tedesca ricicla e batterie di e vitture elettriche usate mettendule in cuntenitori di a dimensione di un frigorifero chì ponu esse aduprati in casa è in l'imprese per almacenà l'energia solare è eolica in eccessu. Sta settimana, Voltfang (chì significa "cattura di volt") hà apertu u so primu situ industriale in Aquisgrana, in Germania, vicinu à a fruntiera cù u Belgio è i Paesi Bassi. Voltfang, chì impiega circa 100 persone, dice chì hè a più grande struttura di stu tipu in Europa in u campu crescente di u recuperu di batterie à ioni di litiu. U CEO David Udsanji spera chì aiuterà a più grande ecunumia europea à alluntanassi da i combustibili fossili è à avvicinassi à l'energie rinnuvevuli rispettose di u clima.
Data di publicazione: 29 d'aostu 2025



